Päätinkin tehdä tästä blogista Walking Disaster's pentublogin. Pidän tätä ajantasalla pentujen alkutaipaleesta aina luovutukseen asti.

Hulinan pennut täyttivät jo 6kk ja alkavat olla jo isoja pentuja. Kaikilla on mennyt hyvin ja ovat kuulemma olleet luonteeltaan juuri sitä mitä itse russelilta haluan. Vilkkaita, aktiivisia ja monipuolisia harrastuskoiria. Muutama pennuista on jo aloitellut agilityn ja Miinan olen nähnytkin agiliitämässä. Täytyy kyllä sanoa, että varsin vauhdikasta menoa silloin 5 kuukautiselta pikku-russelilta :) Olen ollut erittäin tyytyväinen Hulin pentueeseen ja sen pohjalta olen pohtinut Hulille mahdollisesti toista pentuetta. Ajankohta olisi mahdollisesti ensi talvi ja uroskin on jo melko varma. Siitä kuitenkin lisää lähempänä ajankohtaa.

Blogin kaivoin esiin siksi, että Vilin tytär Kipsulle on suunnitteilla pennut. Kipsu aloitteli juoksunsa noin viikko sitten ja tullaan astuttamaan ensi viikon alussa. Kotisivuilta löytyy tarkempi sepustus tulevasta yhdistelmästä. Olen kovin innoissani yhdistelmästä, sillä pääsen näin jatkamaan Vilin geenejä kasvatuksessani. Vili vaan on yksinkertaisesti edelleen minulle sellainen russeli, mitä ei ihan heti kohdalle osu. Oi jospa saisin toisen Vilin..Mikäli itselle vielä russeli joskus tulee, se on kyllä ehdottomasti Vilin jälkeläinen, olkoonkin vaikka kuudennen polven, mutta kuitenkin. 

Cool